نه تو خواب رو تشکش میدم،اروغم نمیگیرم،به پهلو میزارم اگر بالابیاره خودش میریزه ببرون
منم بغلش میکنم و شیرش میدم بعدش میزارمش زمین میخوابه اروغشم نمیگیرم چون درجا کپ میشه دیگه خودش آروغ میزنه
موقع خوابه سرجاش میدم اروغشم دیگه نمیگیرم چون بهش دست بزنم بیدار میشه ولی رو پهلو میزارمش زیر سرشم بالاتره
نه همینجوری خوابیده بهش شیر میدم تموم که میشه خودش باز ب خاب میره جابجا کنی بدخاب میشه
عزیزم خطرناکه برا بچه.سعی کن حتما از خودت جداش کنی.با هم نخوابید.لازم نیست برای شیر خشک بغلش کنی.همونجوری بهش بده
سر جاش ک هست شیر میدم رو دست هم میزارمش اروغ بزنه
من توی بغلم بهش شیر میدم آروغش رو ک گرفتم سرجاش میخوابونمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.