۵ پاسخ

خیلی حالم بد نمیتونم اون لحظه تصور کنم

عزیزم بنظر من ببر دکتر ...خدای نکرده شیر نرفته باشه تو ریه اش بمونه عفونت کنه...چون گفتی نفسش نیومد

مال منم رفلاکس داره گاهی هم از بینیش شیر میده بیرون پیش دکترشم بردم دارو هم نداد گفت دارو فقط از دردش یه کم کم میکنه اگر ندی بهتره ولی گفت بعد هر بار شیر خوردن و اروغ کرفتن ۲۰ دقیقه ب صورت عمودی نگهش داریم من ۱۰ دقیقه نگه میدارم رو شونم و بنظرم خیلی بهتر شده

داروی رفلاکس بده
هر یار اینطوری شد بینی شو با پوآر تمیز کن
حتی گاهی اسپری بینی بزن بعد با پوآر تمیز کن ک بینیش نگیره

ن چیزی نیس ولی برای رفلاکسش ببرش دمتر دارو بهش بده کنترل بشه وگرنه کم وزن میگیره با هر بار بالا اوردن

سوال های مرتبط