من هنوز بعد دو ماه حس رابطه ندارم😂
خواهر هنوز به فکر چیزای دیگه باش تا یکماه چهل روز هیچکاری نمیتونی بکنی خیلی زوده الان برا این سوال 😚😆
حداقل 40 روز
فرقی به نوع زایمان و خونریری نداره
چون رحم از داخل زخم
من بعد 20روز داشتم
آخه خواهرم این رابطه چیه که تو منتظرشی من حالم از رابطه به هم میخوره واقعا بعضی زن ها نمیتوانند بدون ک ی ر زندگی کنند 😁😁😁😁😁
٤٠ روز بگذره
۴۰ روز به بعد
دکتر ب من گفت ۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.