نی نی ها شماهم اندوشت می خولید🧿😋🥰🥰🥰

تصویر
۱۵ پاسخ

ماشاالله

او خوددا. 🥹🥹🥹🥹🥹

۴ تا انگشت با زور میکنه دهنش😂

نی نی من کل دسشتو میکنه دهنش اون یکی رو هم دوست داره بخوره ولی جا نمیشه دهنش😂😂

اره شروع کردن انگشت خوردن

فقط باید زود زود دستاشونو با آب ولرم بشورید

بدین گونه از ماتریکس خارج میشه 😂😂😂

خدابرات حفظش کنه کوچولوی بامزه 🥺✌🏻

تصویر

ما در کنار انگشت خوردن گاهی اوقات شیر هم میخوریم🤕🤕

بلهههه
گاهی دوتا دستشو باهم میخوره

پسرم مشت میزاره وباصدامک میزنه

نه
مشت میخوره😂😂

بله بله همچین بامزه دستشو دخترم تو دهنش میکنه فداش شم😘😘😘

پسر من هرچهارتاشو باهم یه جا میکنه تو دهنش😑

نوووش🤭🤭🤭

ارهههدقیقااا

سوال های مرتبط

مامان آوینا جان💖 مامان آوینا جان💖 ۷ ماهگی
مامان امیررضا👼 مامان امیررضا👼 ۷ ماهگی