مامانا حرکات بچمو خیلی پایین حس می‌کنم از دیشبه.تومثانمه.خطرناکه؟

۳ پاسخ

من هفته پیش سونو بودم سفالیک بود تا قبلش همش بریچ بوده ولی در هر دو حالت حرکت ها رو تو مثانه ام حس میکنم شدید ترین حرکت ها اونجاست گاهی زیر دل اصلا بالای ناف تا حالا حس نکردم

من بریچ بودم اینطوری بود

نه عزیزم بچه پاهاش پایینه

سوال های مرتبط