خواهرا تم تولد بفرسین که زده بودین برا تولد

۷ پاسخ

10 .15 تا بادکنک این‌طرف یکم اون طرف یدونه هم عدد 3 بزار کیکشم جلوش
سخت نگیر

البته کیک دخترم هم مینی بوس بود لباسشم همینطور

تصویر

سه روز پیش تولد دخترم بود تمش به خواست خودش بود 🤕 کم کم دارن بزرگ میشن نظر خودشون فقط باید باشه

تصویر

برا دخترم

تصویر

برا برادرزادم

تصویر

هنوز درگیری 🤣🤣🤣🤣
کی بشه این تولد را بگیری ذهنت راحت بشه

این واسه تولد یه سالگیش بود

تصویر

سوال های مرتبط

مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی
مامان 😍آيهان 😍 مامان 😍آيهان 😍 ۴ سالگی