خانوما انتی بیرجند کدوم سونو برم جنسیت و بگه؟

۴ پاسخ

موهبتی خیلی خووبه
نوبت دهیش هم بهتره،نسبت به بقیه راحتتره

تو هفته شما فقط احتمال میدن
اخه هنوز بچه خیلی کوچولوعه

موهبتی و شهابی هم خوبن

خراشادی زاده

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نُقلی👶🏻 مامان نُقلی👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری