خانوما کسی شماره جهاد دانشگاهی مشهد داره ازمایشگاه؟؟؟

۱ پاسخ

زنداداش من اونجا ازمایش غربالگری انجام داد.اصلا ریسک نزد.الانم دخترش ۸ماهشه و سندروم داون داره.خدا لعنتشون کنه.سنو هم کوهسنگی ۲رفته بود خیلی معروف بود ولی هیچ اعلایمی را نتوسته بود بفمه جای خیلی بهتر برو بااینکه بدنیا امد تموم اعلایم را اول داشت.انگشتای کوتاه.بینی کوتاه.پل بینی صاف.چقدرم سونو گرافی ک رفته بود معروف و شلوغ بود.الان دکترا میگه دستگاهش قدیمی بوده.ولی باعث نابودی داداش و زنداداشم شدن.بچه ک هنوز کوچیکه بماند.من ک شبو روز فقط لعنتشون میکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری