۳ پاسخ

بعد ناهار و بعد شام حتما ده دقبقه راه برو تو خونه من اینجوری کنترل میکنم

آب زیاد بخور،پیاده روی هم بکن

انسولین مگه نمیزنی

سوال های مرتبط

مامان حلماسادات🩷 مامان حلماسادات🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری