خانوما قند ناشتایی و بعد دو ساعت تا چند نرماله؟؟؟

۳ پاسخ

قند خون ناشتا یا همون FBS باید کمتر از 95 باشه
بعد از یه ساعت باید کمتر از 180 باشه
بعد از دو ساعت باید کمتر از 155 باشه
بعد از سه ساعت باید کمتر از 140 باشه

دکتر به من گفت ناشتا تا ۹۰
بعد دوساعت هم تا ۱۵۰ نرماله

ناشتازیر۹۵
۲ساعت بعد زیر۱۲۰

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۳ ماهگی