۳۷هفته یک روز بچه کامله؟!
برا سزارین

۷ پاسخ

منم37و1نوبت سز دارم

منم دقیق تو همین روز زایمان کردم

جسارتا چرا میخایین زود زایمان کنین

آره عزیزم کامله

من ۳۷هفته و ۱روز طبیعی زایمان کردم

آره عزیزم کامله

کامل هست اما از منی ک ۳۸ هفته و ۳ روز زایمان کردم بشنو و دعا کن بچتو تو ۳۹ هفته یا ۴۰ ب دنیا بیاری
البت بچه من ریز بود کلا خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی