۸ پاسخ

والا من شنیدم نباید بد بده دهنشون که

عه پسر منم صب بیدار شد دهنش یکم بو میداد شاید معدشون خالیه

دختر من وقتی دندون در میاره اینطور میشه

وای این دقیقا سوال منم هست
یه روز اتفاقی بهش پی بردم و پستونک رو ترکش دادم الان سه چهار روزه پستونکو ازش گرفتم حس میکنم بهتر شده اخه صب تا شب تو دهنش بود. پستونک باید زود به زود عوض بشه

پسر منم همینه بصی وقت دهنش بو میده حتی پستونک که میخوره پستونکش بومیده

پستونکشون هم خیلی بد بود میشه

برا من هر وقت گشنش باشه گاهی وقتا بو میده

مال معدش هست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان مهسا کوچولو🦋🩷 مامان مهسا کوچولو🦋🩷 ۱۷ ماهگی
مامان آنیا کوچولو مامان آنیا کوچولو ۲ سالگی