۸ پاسخ

چون تو سال دم تولد بیشتر رشد قدی داریم تا وزنی

خوبه نگران نباش
آره چون دیگه استراحتشون کم
وزن گرفتنشون هم کم میشه

ماشالله خیلی خوبه

خوبه پسر منم ۱۰ کیلو هست دکتر گفت خوبه

تو این سن باید ماهی ۱۰۰ گرم اضافه کنن
نیم کیلو زیاده

تو يك ماه نيم كيلو اضافه كرده، كمه؟😂😂😂😂

نیم کیلو اضافه وزن توی این ماه ایده آله
قد و وزنش کاملا نرماله

خیلی خوبه من پسرم شش ماهگی این وزنه وزن تولدش ۳/۶۰۰ بوده خیلی وزن گزفته

سوال های مرتبط