اینم صبحانه دخترم نون شکر چای

تصویر
۷ پاسخ

چه خاصیتی داره ضرر هم داره برای بچه.شکر چای دوتا جیزی ک اصلا خوب نیست هرطور خودتون صلاح میدونید

چایی بچه هشت ماهه؟خودمون آدم بزرگ چایی میخوریم ضرره ،البته خودمون بچه بودیم صبحانه نون و پنیر چایی شیرین بود ولی خوب اون موقع ها خیلی دقت رو این چیزا نمیکردن حتی تو شیشه شیر چایی میریختن یه دونه قند مینداختن میدادن دست بچه ولی الان دیگه کسی به بچه چایی نمیده

هیچکدومش خاصیت نداره ضررم داره شکر تا یکسال ممنوع چایی باعث کم خونی میشه جای اینا فرنی بده تخم مرغ بده

شکر خوب نیست که 🫠

خب این کهوخاصیت نداره همین نون و‌پنیر و مغزیجات بهش بده

نون‌شکری چجوری درست کردین.!؟😶

چای‌موردی نداره میدین.!؟

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱ سالگی
مامان آرام مامان آرام ۱۱ ماهگی
مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی