کیفیت بالا قیمت عمده
محکم و بادوام
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
هردو مثل هم بود مال من هیچ فرقی نداشت
سوزن سوزنه اول و دوم نداره ک،بعدم اصلا خیلی دردوحشتناکی نداره اون لحظه ادم انقدر استرس زایمان و بچه را داره ک درد ی سوزنانمیفهمه نگران نباش عزیزم
برای من که اینطور نبود سر زایمان دومم هم مثل اولی هیچی حس نکردم
خب بیهوشی اکسیژن انتخاب کن اگه مانعی نداره
واییی واقعااا😦🤐
دیگه بلاخره زایمانه دیگه درد داره چه بچه اول چه دوم سوم
دردش بیشتر از درد سزارین اولی بود ولی خب دیگه فورا بی حس میشی من خیلی استرس داشتم خیلی برام سخت بود
بفرض دردناکم باشه یه لحظه میزنه تموم میشه میره دیگه قرار نیست یکسره اون داخل باشه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.