معلومه ک نه!!
من به دستور پزشک اب جوشیده ولرم میدم
اره من میدم اگر شیر خشکی هم باشه ک یه قطره چکان آب جوشیده بهش بده بزار جلو کولر آب خنک شه بده بهش
من پسرم یبوست که بود دکتر گفت اب بده هرموقع یبوست کرد تا روده هاش روون شه منم سه روزی ۳۰ تا اب ولرم میدم خداراشکر معدش خوب کار میکنه
در حد ی قطره یا دوقطره اب جوشونده اونم دوهفته ی بار
به هیچ عنوان... باعث مسمومیت میشه
من هفته ای یکبار آب جوش نبات میدم
اي جونم نانازي🧿🩵
نه...اما من به اندازه ی قاشق کوچیک با ۲۵تا قطره آد میریزم بهش میدم با داروخوری اونم بعد ۳ماه
نه عزیزم
نه تا ۶ ماهگی ممنوعه
من به بچم از اول آب دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.