من تقریبا دوماهه بود رفتم
کلی خوش گذشت
شیرشو میخورد میخابید
بی ازار بود
فقد تو ماشین قنداقش کن پهلوهاش وا نره
تو گوشش پنبه بزار
بزا من ک اسون گذشت
بستگی ب بچتم داره ک خوش اخلاقه یا بداخلاق و نق نقو
عالی بود هزار کیلومتر مسافت بود بچم اصلا اذیت نکرد
عالیه بچه من همش خواب بود فقط برای شیر پا میشد 😀
وااای خیلی سخته
مخصوصا اگه بچه کولیک داشته باشه .
بچه من خیلی اذیت شد طفلی
با این که خیلی سفر خوبی بود
ولی به من زهر شد عذاب وجدان گرفته بودم چرا بخاطر خوشی خودم بچه رو انقد اذیت کردم
چقد گریه کرد بچم دلدرد دلپیچه بی خوابی آخ
من رفتم شمال پسرم خیلی تو ماشین نشست کلافه شد گریه میکرد ولی تو ویلا یا کنا دریا اذیت نکرد میگفت فقط پیاده بریم همه جارو نگاه کنم سوار ماشین میشدیم جیغ میزد
من تا سر کوچه هم نمیتونم برم خیلی اذیت میکنه🥲
من از یک ماهگی دوتا بچه هامو بردم اگه شوهرت کمکت میکنه تو بچه داری راحته بری
من رفتم خداروشکر
میخوابن اکثرا فقط موقع پوشک اذیت کردن یه مقدار سخته اگه کمکی نداشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.