نظرتون راجع ب ذخیره بند ناف چیه؟

۳ پاسخ

به نظرم هزینه الکی هست و فقط تا۲۵ سال قابل استفاده هست که اونم اگه حتی۱۰ ثانیه برق مرکز نگهداریش قطع بشه فاسد میشه و اینکه فقط تو ایرانه که ازش استفاده میشه. یه جورایی بازار سیاه راه انداختن

اگر مشکل تیروعید نداشته باشی خوبه شرایطش باید داشته باشی

بیخوده چونک‌تو ایران فقط ذخیره میکنن حتی استفادش هم بلد نیستن

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی