به نظرم هزینه الکی هست و فقط تا۲۵ سال قابل استفاده هست که اونم اگه حتی۱۰ ثانیه برق مرکز نگهداریش قطع بشه فاسد میشه و اینکه فقط تو ایرانه که ازش استفاده میشه. یه جورایی بازار سیاه راه انداختن
اگر مشکل تیروعید نداشته باشی خوبه شرایطش باید داشته باشی
بیخوده چونکتو ایران فقط ذخیره میکنن حتی استفادش هم بلد نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.