خانما نظرتون درمورد ذخیره خون بند ناف چیه؟

۵ پاسخ

هزینش زیاده

خیلی خوبه ولی متاسفانه صرف نظر از پولش من نمیتونم برای بچم ذخیره کنم خدا کمکش کنه که مریض نشه

هزینهه های نگهداری ش

انجامش میدم

ب نظر من ک خیلی خوبه
منم احتمالا ذخیره میکنم

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی