۴ پاسخ

من شنیدم تو ایرانی ها پاکشوما از همه بهتر

من کندی دارم
ولی اصل نیستن ک🤦🏻‍♀️
در اصل پاکشوماست
کارایی اوکیه ولی مصرف برقش ب شدت بالاست
منی ک هر روی استفاده میکنم ماهی تقریبا یک میلیون پول برق میدیم
قشنگ نزدیک ۱۰آمپر میکشه
اصل ال جی یا بوش و سامسونگ خوبه ک حیف ازش محرومیم🥲

اره خوبه عزیزم.

سلام من کندی دارم براچی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان کسرا و دلسا 🌈 مامان کسرا و دلسا 🌈 ۶ سالگی