من شنیدم تو ایرانی ها پاکشوما از همه بهتر
من کندی دارم
ولی اصل نیستن ک🤦🏻♀️
در اصل پاکشوماست
کارایی اوکیه ولی مصرف برقش ب شدت بالاست
منی ک هر روی استفاده میکنم ماهی تقریبا یک میلیون پول برق میدیم
قشنگ نزدیک ۱۰آمپر میکشه
اصل ال جی یا بوش و سامسونگ خوبه ک حیف ازش محرومیم🥲
اره خوبه عزیزم.
سلام من کندی دارم براچی عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.