سلام خانوما شما در هفته چند بار بستنی میدین ب بچتون

۱۶ پاسخ

هر روز🥲🥲

به نام خدا تقریبا هر شب.چون میبرمش پارک و بعد پارک میگه بستنی بخر

یک روز درمیون

وای پسر منم خیلی بستی می خوره هروز بریم بیرون می خواد

هروز،یا ی روز در میون

خیلی کم میخوره مثلاً هر دوسه هفته ای اونم در حد دوسه تا گاز میگه سرده نمیخام

گزینه صفر

پسر من که هر روز داره میخوره ولی کمتر میدمش حداقل دو روزی یه بار

پسرم علاقه نداره

نمیدم بستنی ولی در هفته یکبار مجازه

یروز در میون

بستگی داره به باباش، چون اون هر موقع بخوره اینم میخوره. گاهی ی روز در میان گاهی دو روز در میان، کلا ثابت نیست

سعی میکنم ۲روز در میون بدم

یک در میان میدم چون خودم خیلی دوس دارم

یه باز اونم کامل نمیخوره نصفشو میخوره

هیچی، چون از اول ندادم، الانم میدم بهش حال نمیکنه که بخوره ، بهتر که نخوره همش قنده

سوال های مرتبط