منکه گرفتتم ۲ فینگرم میخان بستریم کنن🫤🫤🫤تا اینجاش ک درد داره ولی بد نیست اونقدر خدا بقیشوبخیر کنه
خب چرا طبیعی رو انتخاب کردی؟
من یک ماهه که همین فکرو دارم حتی یکبار بستری شدم ولی مرخص شدم و زایمان نکردم🥴
من هفته م از شما کمتره ولی خب کلا استرس داره دیگه سعی کنید بهش فکر نکنید ❤
اااای خدا منم همین حسو دارم
تنها نیستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.