۶ پاسخ

منکه گرفتتم ۲ فینگرم میخان بستریم کنن🫤🫤🫤تا اینجاش ک درد داره ولی بد نیست اونقدر خدا بقیشوبخیر کنه

خب چرا طبیعی رو انتخاب کردی؟

من یک ماهه که همین فکرو دارم حتی یکبار بستری شدم ولی مرخص شدم و زایمان نکردم🥴

من هفته م از شما کمتره ولی خب کلا استرس داره دیگه سعی کنید بهش فکر نکنید ❤

اااای خدا منم همین حسو دارم

تنها نیستی

سوال های مرتبط

مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی