من دقیقا۳ماه اخروخواب نداشتم اذیت میشدم لحظه شماری میکردم یک ماه زایمان کرداصلانمیدونم چطورگذشته
اصلانترس .خیلی عادیه واتقدزودمیگذره بعداحسرت این لحظه هارومیخوری گلم
اصلا استرس نداشته باش هیچی نمیفهمی انشاالله نینیتو صحیح و سالم بغل میگیری
وااای الهیی
خودم یادم افتاد🥰🥰ایشالله به سلامتی❤🤗
به سلامتی گلم التماس دعا
انشالله به سلامتی فردا روز های سختت شروع میشه خدا قوت پهلوان
استرس نداشته باش عزیزم نفس عمیق بکش سعی کن خودتو آروم کنی اینجوری راحت تر میگذره برات
ایشالا ب خیر و خوشی ایشالا تو و دختر قشنگ سالم و سرحال میرین خونه
هیچی نیس اصلا نترس
از من ک اورزانسی عمل شدم بشنو پشمام ریخته بود بخدا😂😂انقد ترسیده بودم تهوع شدید داشتم رفتم اتاق عمل اصن هیچی نفهمیدم انقد راحت بود هم بعد عمل هم حین عمل
عزیزم بسلامتی ایشالا
فردا چند هفته و چند روزی؟
به سلامتی عزیزم
به لحظه دیدنش و بغل کردنش فک کن
چرا استرس داری راحت میشی من دوست دارم ده روزم سریع بگذره
حتما از حالت باخبرمون کن
انشالله بسلامتی زایمانکنی عزیزم. نگراننباش همه چیز بخوبی پیش میره
نه بابا استرس نداشته باش خدا بزرگه
انشاءلله بالاخره تموم میشی 🥹🫶🏻
ایشالا بسلامتی بغل بگیری جوجه تو😻خوشحال باش چرا استرس بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.