پس چرا من ندارم استرس فقط منتظرم زودتر برسه روزش🫠
منم مثل شما خیلی استرس داشتم
اما واقعا سخت نبود
من خیلی درد سست هستم،طبیعی نمیدونم چطوره ولی سزارین دردم در حد نبم ساعت درد خفیف بود
عزیزم استرس نداره ب لحظه بعدتولدفک کن خیلی حس خوبیه
من برای دیدن بچم لحظه شماری میکنم فقط
وای منم سه ساعت دیگه میرم بیمارستان
اصلا بهش فکر نکن بذار ب وقتش باهاش مواجه میشی، همش یک روزه ب عنوان ی اتفاق هیجان انگیز بهش نگاه کن، ی روز یکم دل درد میگیری و با مسافری ک۹ماهه منتظرشی ملاقات میکنی
اصلا اونقدرا ک فکر میکنی وحشتناک نیست
ای خدا منم همش استرسشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.