هوووف استرس زایمان کشت منو

۷ پاسخ

پس چرا من ندارم استرس فقط منتظرم زودتر برسه روزش🫠

منم مثل شما خیلی استرس داشتم
اما واقعا سخت نبود
من خیلی درد سست هستم،طبیعی نمی‌دونم چطوره ولی سزارین دردم در حد نبم ساعت درد خفیف بود

عزیزم استرس نداره ب لحظه بعدتولدفک کن خیلی حس خوبیه

من برای دیدن بچم لحظه شماری میکنم فقط

وای منم سه ساعت دیگه میرم بیمارستان

اصلا بهش فکر نکن بذار ب وقتش باهاش مواجه میشی، همش یک روزه ب عنوان ی اتفاق هیجان انگیز بهش نگاه کن، ی روز یکم دل درد میگیری و با مسافری ک۹ماهه منتظرشی ملاقات میکنی
اصلا اونقدرا ک فکر میکنی وحشتناک نیست

ای خدا منم همش استرسشو دارم

سوال های مرتبط

مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی