انشالله ک ب سلامتی زایمان میکنی ونینیتو بغل میکنی عزیزم🥹💙🥰
یکم استرس طبیعیه اما من به نظرم اون روز بیشتر خوشحالم چون بعد ۹ ماه روی ماه دختر کوچولومو میخوام ببینم
منم استرس دارم ولی وقتی ب صورت ماه دخترم فکر میکنم که قراره ببینمش کل استرسم میره
منم فرداس خیلی استرس دارم
سر زایمان همه رو دعا کن مخصوصا اونایی که نی نی ندارن
نداشته باش 😐😂🤷🏻♀️
فقط به لحظه ای فکر کن که این بچه نرم و گرم و عشق و میزارن رو صورتت
وای نمیدونی چه لحظه اییه دوست نداری تموم شه
دوست داری تا ابد همونجوری بزارنش رو صورتت بمونه 🥹🥹🥹🥹
ایشالله بسلامتی زایمان کنی آرزوی همه اینه روزاشون بدتر بگذره نگران نباش
سزارین انقدر راحته و خوب فکرتو الکی درگیر نکن استرس نگیر. شیک و مجلسی میری و برمیگردی ب سلامتی🌸🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.