۸ پاسخ

انشالله ک ب سلامتی زایمان میکنی و‌نینیتو بغل میکنی عزیزم🥹💙🥰

یکم استرس طبیعیه اما من به نظرم اون روز بیشتر خوشحالم چون بعد ۹ ماه روی ماه دختر کوچولومو میخوام ببینم

منم استرس دارم ولی وقتی ب صورت ماه دخترم فکر میکنم که قراره ببینمش کل استرسم میره

منم فرداس خیلی استرس دارم

سر زایمان همه رو دعا کن مخصوصا اونایی که نی نی ندارن

نداشته باش 😐😂🤷🏻‍♀️
فقط به لحظه ای فکر کن که این بچه نرم و گرم و عشق و میزارن رو صورتت
وای نمیدونی چه لحظه اییه دوست نداری تموم شه
دوست داری تا ابد همونجوری بزارنش رو صورتت بمونه 🥹🥹🥹🥹

ایشالله بسلامتی زایمان کنی آرزوی همه اینه روزاشون بدتر بگذره نگران نباش

سزارین انقدر راحته و خوب فکرتو الکی درگیر نکن استرس نگیر. شیک و مجلسی میری و برمیگردی ب سلامتی🌸🌸

سوال های مرتبط

مامان فندوقا🌰🫀 مامان فندوقا🌰🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی