نه ولی مشکلات مالی داره وسوسم میکنه اینکارو بکنم🤣
من در جواب دوستان که میگن درد داره عوارض داره
میگم که اینطور نیست
من آی وی اف کردم
اهدای تخمک هم مرحله مشترک با IVFداره
و اصلا اینطورنیست
درد و عوارض نداره
عزیزم من اینکارو نمیپسندم واقعیتش
تخمکی که شما اهدا میکنی با اسپرم یکی لقاح پیدا میکنه و اون میشه بچه شما
و شنیدم میگن دردش زیاد و عوارضم داره
شرایطش چیه اگه به مشکلاتم کمک کنه انجام میدم حتی با وجود درد
نه عزیزم کسی به شما پیشنهاد داد
وای چه خوبه اگه اجازه شوهر نمیخاد من برم ۵ تا تخمک بفروشم میتونم پیکرتراشی کنم😂😂😂
داروهایی که میدن عوارض داره اصلا ارزش نداره
هورمونای بدن بهم میریزه مثل زایمان
نه ولی دوس ندارم اینکارم بکنم قبلا خودم تخمک برداشتم برای آی وی آف دردش کمه استراحت لازمه حتما
اجازه شوهر میخاد؟؟؟
من یکی از دوستام بچه یکی رو تو رحمش بزرگ میکنه بعد زایمان میکنه بچه رو تحویل میده به اونا این کار یعنی چی اسمش انگار همه چی خودشونه بچه تو شکم این دو سال پیش بهش صد میلیون دادن با ماهانه خرج خوراک خودش بچه رو که تو شکمه
خیلی آسیب های جدی بعدش داره هر چی پول میدن بعد باید خرج خودت کنی
من شنیدم خیلییییی درد داره مثل زایمان فلذا بهش فکر هم نمیکنم
چقد میدن مگه
چه شرایطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.