۵ پاسخ

هم دردیم😭😭😭😭😭😭

وای وای من دارم نابود میشم از این کاراش

دخترمنم اینجوریه بعضی وقتا کم میارم اینروزا ک اون خوب غذا نمیخوره خیلی لاغر شده قدشم کوتاه مونده دلم میخواد بمیرم از خودمو از همه چی خسته شدم نمیدونم چیکار کنم کجا کم گذاشتم ک رشدش کمه

فایده نداره خواهر باید بگذره دیگ ن اروم میشن ن هیچی تا دندونا در بیاد..پسر من بخاطر دراوردن چندتا دندون باهم از تب بستری شد 😌منم این راهو رفتم و تا دندون ها در نیاد همین اوضاعه فقط گاهی ک خیلی بیتابه یکم استامینوفن بده بهش درد نکشه

عزیزم پسر متم همینه من همش پاراکید بهش میدم و یخ ی دردش کم بشه

سوال های مرتبط