۸ پاسخ

اصلا نگران نباشششششش الكي مسخره بازيايه گهواررم گوش نكن فقط يه ذره امشب شايد اذيت شه از فردا ميشه همون
فقط باراكيدزو بده چون امكان تب هست

زیاد بزار بدوبدو کنه راه بره اینجوری پاش نمیلنگه

استا هم تا اخر روز دوم نده
من دیدم تب نداره دیگه روز دوم ندادم ولی بچه درد داشت هنوز باید میدادم
شمام بده

من موافق این نیستم ک میگن راه ببر پاش درد نگیره برعکس باید استراحت کن بنظر من
نگران نباش روز اول و دوم درد دارن سرگرمش کن مراقبت کن میگذره

خیلی سخت نیست درد دارن
و تب ، شب اول پروفن بده واسه درد و تب بهتره
دور سوراخ واکسن هم با ویکس یا روغن حیوانی يواش ماساژ بده

دلیل اینکه واکسن ۱۸ ماهگی درد داره اینه که بچه راه میره و دردشو بیشتر میکنه نمیدونم چرا تمام مادرای اینجا میگن بچه رو راه ببر که اذیت نشه
همشونم بچشون راه بردن و بچه دو روز گریه کرده

فقط استا سر وقت بده .مراقبت خاصی نداره

کمپرس سرد بزار امروز فردا گرم
هر چهار ساعت بهش استامینوفن بده
ک دردش رو کاهش بده

سوال های مرتبط

مامان پسرم آقا هیراد 🐣🤰🏼💙 مامان پسرم آقا هیراد 🐣🤰🏼💙 ۱ سالگی