۱۲تومن دندون ۷پایین پر و عصب کشی کردم
بالایی و پایین دندونای بزرگت باشن پشتیا
بین۱۰تا۱۲تومن عصب کشی و پر کردن
کنار نیش هااا(بین۷تا۹تومنه)
این که با عکس درنظر بگیری بین۱۰تا۱۵تومنه
بستگی ب دکتر دارع🫠🫠
دکتر من پشتیا بزرگارو ۱۰میلون
جلویی ها۸تومن
ترمیم دندون اسیایی گفت۴/۵ عصب کشی پرکردنش ۱۱ گرفت
اگه تامین اجتماعی داری برو بیمارستان میلاد رایگان پر میکنن برات
عصب کشی وپرکردن باهم یه چیزی حدود۲۰تومن میشه اینجا
مونده هم به دندون شما چند باش هم عمق خرابی
من یکیو انجام دادم 2800 یکیشو 2200 دوتاشم 7پایین بود
۴میلیون و پانصد هزار تومان
۴ میلیون
برا من گرفت ۲/۵ البته فکر کنم بستگی ب تعداد کانال دندونت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.