۹ پاسخ

زایمان دوممه
خوشحالی ۱۰۰ درصد استرس ۱۰۰۰
انتظار بالای ۱۰۰۰۰۰😆

فقط خوشحالم بعدش راحت و سبک میشم .طبق تجربه قبلیم.انگارتازه متولدشدی

والا ما ک شکم دوم مون است و ی تجربه دیگه داریم بنظرم استرس است بیشتره چون می‌دونی چی ب سرت قرارع بیاد😂😂😂

استرس و ترس🙁

خوشحااالی بدون حتی یه ذره استرس

زایمان سوم هم خوشحال که یه نی نی جدید میاد هم استرسسسسس که چی توزایمان پیش میاد واسم

والا من فعلا هیچ حسی ندارم گذاشتم برای زمانی که موقعش شد اون موقع دیگه استرس و دردشو میکشم
الان تنها استرس و فکرم اسباب کشیه صاحبخونه برای پول بیشتر گفته بلند شو درگیر اسباب کشی هستم برام دعا کن 🙏🏻

خوشحالم ک بچم ب دنیا میاد
استرس دارم‌چون بار اولمه
و ی حس خنثی ک بچم چطوریه چه شکلیه انگاری ی آدم غریبه اس برام

استرس که مطمئن باش همه دارن عزیزم، ولی سعی کن موقع زایمان بیشتر روی تنفس تمرکز کنی من زایمان اولم طبیعی بود و خیلی راضی بودم فقط سعی کردم نفس های عمیق بکشم و خدایی کمتر درد حس کردم من وقتی رفتم بیمارستان هفته ۴۱ بودم، خیلی درد نداشتم دهانه رحم هم ۲ سانت باز بود و کیسه آب ماما پاره کرد و با آمپول فشار دردا کم کم شروع شد و دخترم ۴ یا ۵ ساعت بعد دنیا اومد.

سوال های مرتبط