اره دقیقا من ک بچه دوممه باز استرس دارم
سزارین قبلیم خیلی بد بود. ولی هرکی عمل میکنه یا بارداره شرایطش از من بهتره. خدا خدا میکنم اینبار وضعیتم بهتر باشه
من میترسم ولی نمیدونم چقدر باید بترسم چون طبیعی ام 🫠
منم استرس و ذوق قاطی شده
منم همینطور بعضی وقتا استرش کل وجودمو میگیره بعد میگم ب بودنش می ارزه
سر دختر اولم استرس نداشتم این یکی رو دارم😭
من ۱۵ روز. دیگه ام
من اصلا برا زایمان استرس ندارم ولی برا دردای بعدش استرس دارم😂😂😂😂
تنها نیستی منم همین طورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.