من زایمان قبلیم ماه رمضون بود سحری که خوردم دیگه تا9شب که میخاستم زایمان کنم هیچی نخوردم همش روی تختم میگفتم مدفوع دارم مامامیگفت اشکال نداره مدفوع کن ولی هیچی نمیومد همش زورمیومدبهم
اره ولی خب ترس نداره پایین یه چی برا مدفوع میزارن
بقولشن اگه مدفوع کنی بهتره زود فشار میاد میزایی
ماماها ودکترا این چیزا واسشون عادیه،خود مامایی که میرفتیم کلاس میگفت تنها چیزی که مابهش اهمیت نمیدیو شماهم نباید فک کنید مدفوع کردنتونه،تازه ما میگیم روند زایمان داره خوب پیش میره
استرسو بذار کنار
بهرحال مدفوعو میکنیم 😂
راحت باش
دکترا و ماماها مدفوع ندیده نیستن🙈😂🤦♀️
وای اره من این ترسم زایمان اولم داشتم ولی نکردم
الانم باز میگم نکنه 🫢
وای اره 🤣🫢
خیلییییی 😭😭😭😭
استرس نداشته باش چون صددرصد میکنی😂
میکن مدفوع کردن ی چیز عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.