۶ پاسخ

من جمعه ۵ تیرم🫠

من شنبه ان شاءالله 🤲🏻🥲

منم شنبه باید برم ولی استرس دارم

به سلامتی عزیز دلم انشالله به شادی و سلامتی بغلش کنی 😍 منم یکشنبه وقت سزارین دارم دیشب تا صب خوابم نبرد هم یکم درد داشتم هم اضطراب 🥺 وزن نی نی یکم پایینه فکرو خیال ولم نمیکنه

من دوشنبه زایمانمه ، دقیقا هم میترسم ، هم دلم برا بچم آب شده دیگه 🥺

من دوشنبه قراره زایمان کنم😁😁😁

سوال های مرتبط