من گذاشتم دخترمو ولی الرژی داره
بنظر من که خاصیت وتاثیری نداره
عزیزمممم😍😍😍
ماشاالله خداحفظش کنه😍🧿❤️
ته گلا رو نباید بگیریم ؟ من ماه بعد انجامش میدم چه خاصیتی داره ؟
منم گذاشتم
ولی الان دخترم بزرگ شده تازگی به اسانس های خوراکی حساسیت کرده
حتی استامینوفن طعم دار بخوره یهوکل صورتش ورم میکنه
وای چقده قشنگ😍
میگن بزرگ بشه عرقش بو نمیگیره 😐
منم گزاشتم ولی خداروشکر حساسیت نداشت
اخه چقدر نازههه
خدا حفظش کنه🧿🌸🩵
مامانای خوش سلیقه اگه شما هم میخواید با کمترین هزینه عکس کوچولوهای نازتونو تبدیل به عکس اتلیه ای کنید حتما به پروفایلم سر بزنید و بقیه نمونه تم هارو هم ببینید کلی ایده جذاب و خفن داریم اونم با کمترین هزینه
نوزادی🍼
ماهگرد🍭
دندونی🦷
تولد🎂
و کلی مناسبت خاص مثل یلدا 🍎
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.