۹ پاسخ

من گذاشتم دخترمو ولی الرژی داره

بنظر من که خاصیت وتاثیری نداره

عزیزمممم😍😍😍
ماشاالله خداحفظش کنه😍🧿❤️

ته گلا رو نباید بگیریم ؟ من ماه بعد انجامش میدم چه خاصیتی داره ؟

منم گذاشتم
ولی الان دخترم بزرگ شده تازگی به اسانس های خوراکی حساسیت کرده
حتی استامینوفن طعم دار بخوره یهو‌کل صورتش ورم میکنه

وای چقده قشنگ😍

میگن بزرگ بشه عرقش بو نمیگیره 😐

منم گزاشتم ولی خداروشکر حساسیت‌ نداشت

اخه چقدر نازههه
خدا حفظش کنه🧿🌸🩵

مامانای خوش سلیقه اگه شما هم میخواید با کمترین هزینه عکس کوچولوهای نازتونو تبدیل به عکس اتلیه ای کنید حتما به پروفایلم سر بزنید و بقیه نمونه تم هارو هم ببینید کلی ایده جذاب و خفن داریم اونم با کمترین هزینه
نوزادی🍼
ماهگرد🍭
دندونی🦷
تولد🎂
و کلی مناسبت خاص مثل یلدا 🍎

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی