مجاری اشکش بست واسه همین
پنبه رو بزن به اب جوشیده سرد شده پاکش کن چشمش و قطره باکتی ماید بگیر بریز چشمش هرروز ۳بار کنار چشمش طرف بینی و ماساژ بده مجاری اشکش به مرور باز میشه
عزیزم یکی دو قطره از شیر خودت بریز
تا میتونی ماساژ بده دختر من تا ۸ ماهگی باز نشد عمل کردیم چون گف زیر ۱ سال باید عمل شه از ۱ سال بگذره باز شدنش سخته
پنبه رو باشیر خودت خیس کن چشمشو تمیز کن خوب میشه.منم همین کارو کردم
مجاری اشکش بستست
قطره باکتی ماید هر ۸ ساعت
پماد تتراسایکلین هر ۱۲ ساعت
بمدت ۶ روز قطره و پماد بریز
روزی سه بارم مجاری اشکشو ماساژ بده( نحوه صحیح ماساژ تو گوگل هست سرچ کن بالا میاد)
با چای ولرم رو به سرد بشور
خواهرزادمم اینحوربود.دکتر گفت شیرمادربزنین.ریخت رفت.چند روز پیش از شیر خواهرم ریختم توچشمم.خیلی قویه.تامیتونی بریز.
عزیزم فقط ماساژ گوشه چشم و تمیز کن با دستما نخی و اب گرم
مجاری اشکیش بستس
بخاطر بسته بودن مجاری اشکشه اینا باید تخلیه بشه تا اشک بیرون بیاد...باید بشوری با صابون یا شامپو بچه ...من با شامپو میشستم و زود زود پاک میکردم
چایی تازه دم سرد شده بشور دختر منم اونجوری بود دوبار شستم خوب شد
اره عفونته پسرمنم هنوز همینجوره باچایی شستم بردم دکترباقطره اصلاهیجوره عفونتش خوب نمیشه پمادچشمی ام زدم
دکتر قطره داد ب پسر من خوب شد .سرما ب چشمش اومده
البته با چای تازه می شستم چشماشو
پسر منم اینحوری بود دوماه ه شد دیگه اینجوری نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.