ب دخترم بستنی دادم 😛😂😂😂

۷ پاسخ

زود نبوده؟

من یبار یه کوچولو دادم از دل‌درد گل شب زار میزد بچه

برو بشین به کارای بدت یکم فکر کن

منم دادم .

منم دادم ی کوچولو

منم دادم

نوش جونش منم یه بار دادم🤣

سوال های مرتبط

مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی