۸ پاسخ

پسر منم تب واسهال واستفراغ داشت بردم دکتر تبش واستفراغش خوب شد ولی اسهال داره ازصبح تاالان سه بار اسهال کرده هیچی هم نمیخوره بزور دوتا پیمانه شیر کمی سیب زمینی آبپز دادم

پسر منم اسهال داره وقت دکتر گرفتم براش

بچه من تب و استفراغ و اسهال خونی داره،، بچه شما هم علائمش همینه؟

الان پسر منم اسهال شده ولی علائم دیگه ای نداره ببرم دکتر

دختر من اول ی روز تب کرد شدید بعد تا یک هفته اسهال داشت هزارتا دکتر بردهزارتا قطره و دوا دادم آخر رفتم ی دکتر دیگه ساشه پدی لاکت داد و شیر خشک lf که قاطی شیرش کردم خورد فرداش بهتر شد پس فرداش کلا خوب شد

برا استفراغش اندسترون دادم
برا اسهالش لوپرامید دادم

من بردمش دکتر خوب شد

چ علائمی داره؟

سوال های مرتبط