اینم از گهواره گردی

تصویر
۱۵ پاسخ

و ای کاش نظر بیهوده ندیم اول فکر کنیم بعد حرف بزنیم🙌🏻

مذهب هر کسی به خودش مربوطه شما مذهبی نباش برای بقیه هم نظر نده
شما پرچم به دست نباش
فک کردی با چن تا جمله ی کلیشه ی فرشته ی نجات میشی 😒

بازی کثیف مذهب😂 بهتر نیست فکر کنید بعد حرف بزنید چقدر آدم میتونه عذر میخوام بیشتور باشه به عقاید میلیونی توهین کنه. خب به شما چه ربطی داره دنبال لباسه

اینایی که اومدن تهین کردن و نوشتن بتو ربطی نداره هرکی صاحب اختیار،خواستم بگم اگه معنی صاحب اختیاری میدونستین نمیومدین اینجا فوش بدین چون ایشونم صاحب نظر خودش☺️من نمیدونم چرا این ادما مذهبی نما همشون پاچه پارن،،چون من مذهبی ها واقعی هم دیدم اونایی که شعور و فرهنگشون بالاس والا اونا انقدر بی ادب نیستن شماها چیز دیگه این نه مذهبی

هر کسی یه عقایدی داره یکی دنبال لباس محرمه آفرین بهش یکی داره به بچش وطن پرستی و پشت کشور بودن رو نشون میده آفرین بهش اینا به نظرم ربطی به هیچ کس ندارع صلاح خویش خسروان دانند

جانم شما یه بچه یک ساله داری
تا بحال با شوهرت مشکل بحث و دعوا نداشتی
چون نوشتی نباید یچه دار بشن برا همون جالب شد برام
وگرنه خب بقیش نظر توعه

تاپیک که میزاریم یه عده انقد با ادب و فرهنگ اعتراضشون رو نسبت ب نظر ادم میان میگن ادم دلش نمیاد بگه نه حرف من درسته
یکیا هم انقد حیوون وار میان نظر میدن اعتراض میکن که چاره ای جز ر ی د ن بهشون نیست
ادب ادب ادب
فقط ادب داشته باشیم موقع اعتراض ب نظر هم
اومده یکی گفته بچمو اصلا نمیزارم تیوی ببینه من گفتم ب نظر من این مطلب اینیستایه منم جز حرف متخصص پسرم به هیچکس اهمیت نمیدم پسرمو میزارم تلویزیون ببینه یکی اومده زیر نوشته که جامعه به منگول نیاز داره دیگه بزار بچت منگول شه بماند که کل بچه خونواده جد نسل پدر مادر همه چیشو ... باران کردم ولی حیوونه خیلیا

چقد قشنگ و ب جا بود... و کسایی ک توپیدن قشنگ معلومه سوختن😂

من کاری به چند مورد اول ندارم اما اونایی ک با شوهراشون اختلاف دارن عزیزم تا کفش کسیو پات نکردی در موردش قضاوت نکن من خودم یدونه از همینام ک با شوهرم مشکل دارم اصلا مشکلمون سر همین بچه دار نشدنم بود ۱۰ سال نزاشتم بچه دار شم گفت نمیخوای بچه برو من بچه میخوام گفتم لابد اینقدر اصرار میکنه تاثیرم روش داره چون اصلا شرایط طلاق و برگشت و نداشتم تن دادم نه تنها خوب نشده بدترم شده زور گوی خسیس بداخلاق به تمام معنا

احسنتتت

حرف حساااااب 👏👏🤌

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

چن نکته باید بهت میگفتم
اولا که چیزی که نوشتی مذهبی کثیف داری توهین میکنی همونطور ک شما رگ گردنت برای غیر مذهبی بودن و وطن دوست نبودن باد میکنه طرف مقابلتم همینه محترمانه نظرتو نگفتی که بیان محترمانه کامنت بذارن!
دوما اصلا بحثایی که با مامان حلما کردی چه ربطی به مامانو بابا داش که کشوندی اون سمت من از مامان حلما دفاع نمیکنم ولی زشته دور از شان و شخصیته که پشت سر کسی که فوت کرده همچین حرفای رکیکی بزنی پس اینجا هم شروع کننده این مطلبم شما بودی!
سوما ته نیشابور؟؟شما پیشینه و تاریخ نیشابور اطلاع داشته باشی بهش نمیگی دهات چ بسا که زمانی که نیشابور پایتخت بود تهران هنوز دهات بوده و هیچ فرقی دهاتو تهرانو... نداره مگه عصر حجره که ارباب رعیتی باشه!!
اینجاهم مقصر شمایی که شهرستانیارو دهاتی خطاب میکنی!!
اینکه بیای بگی اره تو چیکاره ای به تو ربطی نداره به عرضت برسونم اتفاقا خیلی به من ربط داره داری پشت سر خانواده من صحبت میکنی.
امیدوارم عرضم درس متوجه شده باشی و ادبیاتت محترمانه باشه.

والا ما شنیدیم ننه و ننه بزرگ حلما هر شب زیر یکی میخوابن، مشتریاشونو با هم عوض بدل میکنن،
میدونی دلم برات میسوزه چون ننه ات انقدر زیر این و اون خوابیده نمیدونی بابات کیه، بعد عقده ای شدی میای گه خوری میکنی از کون این و اون میخوری. دیگه از ته نیشایور گه خور شدی رفت.
برو که منتظرن بری زیرشون دهاتی ، باااااااااااای

بله کاملا درسته👍🏻

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد