۴ پاسخ

بعضیا میگن پیاز هم میخواد ولی بلد نیستم چجوری باید درستش کنم

یکم جو دوسر پرک با یکم گوشت و هویج بذار بپزه بدون نمک و ادویه
بعد پخت میکس کن بده بخوره
ابگوشتم یکم گوشت و ی سیب زمینی کوچولو با اب بذار بپزه بدون نمک و ادویه بعد میکس کن بده بخوره

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

تو سوپ بریز

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۴ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی