۸ پاسخ

من کارمندم وخوشحالم که نصف روز از دست بچه راحتم

سلام عزیزم من چند تا کارو باهم دارم
آرایشگرم
مربی بدنسازی
مشاور تخصصی پوست ومو
بین ۶۰ تا ۹۰ درآمدمه خداروشکر متغییره

بستگی ب حقوقت داره ک می ارزه بری یا نه
گاهی میبینی هزینه مهد و رفت و امد میشه اندازه حقوقت

پوشاکی داریم روزی ۴ ساعت میرم بچمم مادر شوهرم نگه میداره ماهی ۱۵

من آزاد کار میکنم
شوهرم کارگاه داره از اول کارمون با هم بود،من کارای اداری و بانکی و ...انجام میدم.خودم میانگین ماهی ۲۰حقوقمه،واقعا با این حقوقا به هیچی نمیرسه آدم

من قبل از ازدواج سرکار بودم بعدش شوهرم نذاشت برم الانم که پسرم میره مهد تایم ازاد دارم ولی نمیدونم چیکار کنم

والا عزیزم ما قبلا کم نمیوردیممم !! حالا هر دقه کارتموم خالیهه شوهرمم چند تا کار داره ! ازاد دولتی ! دیگه فکن کن کارمندا چی میکشن !!!!

با بچه چطوری میری سر کار گلم؟! من به خاطر پسرم نمیتونم برم مهد هم نمیشه گذاشت

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی