۳ پاسخ

ب من گفتن از۹ ماهگی

یه دسر یخچالی خنک و فوق العاده اسون و راحت 😎
برای میان وعده و عصرونه بچه ها عالیه 🤩
کوچولوها عاشقش میشن 🥳مخصوصا اونایی که در آستانه دندون دراوردن هستن🤓. چون خنکه و خوششون میاد !😋
طرز تهیه توی کانال روبیکا
@kodaakeman

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان گندم و گیسو❤️ مامان گندم و گیسو❤️ ۱ سالگی
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۱۳ ماهگی