۶ پاسخ

میگن بعد یکسال باردار نشی مشکل نازایی داری

من‌🖐 با پنج تا فولی بالغ نشدم 🥲

نمونه بارزش من😁
سه فولیکول عالی و۴ فولیکول تقریبا کوچیک و بارداری ناموفق🥲🥲

اره یه سال تمام

من با فولی19هم نشدم

البته همسرم واریکوسل داره

بله خیلی هااا

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری