۴ پاسخ

بچه منم داره تمرین میکنه غلت بزنه یکم به پهلومیشه لجش میگیره دوباره برمیگرده سرجاش😂😂

ببخشید خیلی سوال میکنم اخه بچه منم الان ۴ ماهه دنیا اومده ولی ۷ ماهه ولی مثل بچه های دوماهه است رفتاراش میخام بدونم یعنی ماه دیگ ک میشه ۳ ماه اصلیش میتونه غلت بزنه

بعد خودش غلط زد یا کمکش کردی؟؟ الان دقبق چند وقتشه

سلام عزیزم باهاش تمیرن کرده بودی؟؟ زیاد ب حالت دمر میزاشتیش؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی