بچه منم داره تمرین میکنه غلت بزنه یکم به پهلومیشه لجش میگیره دوباره برمیگرده سرجاش😂😂
ببخشید خیلی سوال میکنم اخه بچه منم الان ۴ ماهه دنیا اومده ولی ۷ ماهه ولی مثل بچه های دوماهه است رفتاراش میخام بدونم یعنی ماه دیگ ک میشه ۳ ماه اصلیش میتونه غلت بزنه
بعد خودش غلط زد یا کمکش کردی؟؟ الان دقبق چند وقتشه
سلام عزیزم باهاش تمیرن کرده بودی؟؟ زیاد ب حالت دمر میزاشتیش؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.