۴ پاسخ

منم همینجوری میدم‌

آبپز کنی خوشمزه میشه

خودت این ترکیبو میخوری بد میشه بنظرم

من میزنم با خرما خوشمزه ومقویه

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی