۷ پاسخ

باید بری تشکیل پرونده
۵ جلسه کلاس داره بااااااید بری

کدوم دکتر تو بیمارستان میلاد خوبه منم سزارین دوم هستم

ولی اگه میخوای بری زودتر برو

کلاس شیر دهی میگن باید شرکت کنی
من شرکت نکردم
الانم دکتر وقت سزارین رو بهم داده

منم هفته ۳۵ رفتم کلا دوبار رفتم بیمارستان
اصلا گیر نمیدن
هم میتونی اینترنتی هم حضوری بری وقت بگیری
حضوری هر روز ساعت ۸ صبح و ۱ بعداز ظهر

زود برید پرونده تشکیل بدید وگرنه بهونه میارن قبول نمیکنن، کلاس هم داره شرکت کنید

زنگ بزن ساعت ۷ و نیم صبح به شماره 02184090 نوبت که گرفتی دیگه تشکیل پرونده میدی پنج جلسه کلاس میری و به امید خدا زایمان

سوال های مرتبط