۷ پاسخ

اخییییی🥹🥹منم اینجوری بودم مامانم ک رفت تا چند روز گریه میکردم …

من از روز اول تنها بودم

اتفاقا دورت خلوت باشه که بهتره
منکه اصلا حوصله هیچکسو ندارم تنهایی بهتره راحت 🤣🤣

اره بچه هم بی قرار میشه

والا منم اینطوری ام نمیدونم
تا چیزی میشه گریه میکنم میرم زیر دوش گریه میکنم

بلاخره که باید میرفتن.

کجا رفتن

سوال های مرتبط