۱۶ پاسخ

سلفری جنسیت رو تایید میکنه خطا نداره

نرمال و پسره

پسره مبارک باشع

عزیزم تاپیکت پاک کردی اومدم جواب بدم بهت نبود
به انار یا آب انار سوره یس بخون بده دخترت بخوره خیلی تاثیر داره موقع از شیر گرفتن،صبورش میکنه

چرا من فک میکنم دختره چون کرموزوم وای رو منفی زده البته تاره عکس ولی نوشته دیده نمیشه

واسه من سلفری زد دختر رفتم همه چی دخترونه خریدم بعد تو سونو گفتن بچه پسره ....خداروشکر واسه من دختر پسرش فرقی نداشت ولی سلفری اشتباه بود

چند روز طول کشید تا جوابش بیاد

سلفری اصلا خطا تو جنسیت نداره برا من تو ۱۲هفته سلفری دکترم گفت پسره وتوی انومالی که گفت پسره گفتم میدونستم آخه سلفری دادم گفت آها سلفری اصلا خطا نداره ...مبارکتون باشه

نرماله و پسره مبارکه

همه چی نرماله و جنسیتش پسره مبارکه عزیزم❤️

ازمایش سلفری چند شد هزینش

چیکار کردی پسر شد؟

جنسیت پسر

بله همه‌ نرماله جنسیت هم پسر

همه چی خوب و‌کن ریسک ، جنسیت پسر ، مبارک باشه💙

فقط میدونم پسره

سوال های مرتبط