بچها من آمپول ریه زدم تکون بچم کم شدددد نگرانم طبیعیه؟!

۵ پاسخ

کجا امپول ریه زدی؟ بستری شدی؟

اره تا ۳ روز طبیعیه

عادیه منم آمپول ریه زدم خعلی آرومه تکون هاش

آره تا ۳ روز خیلی کمه

چقد کم شده
مایعات خیلی بخورررررر استراحت زیاد داشته باش

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی