خانما هفته من شماهم حالت تهوع ندارین؟

۱۳ پاسخ

منم ندارم

منم ندارم اصلااا

نه.

منم تا هفته ۹ نداشتم یهو شروع شد

منم ندارم فعلا 🤦‍♀️

من هنوزم ندارم🫠🫠

یکم صبر داشته باش. منم اولش نداشم الان تهوع دارم همم ویارم جوریه میلم نمیکشه هیچی بخورم

من دارم 🥴🥴

خوبه که نداری وای خیلی بده🥲🥲

من دیگه تموم شدم از تهوع،😞

منم ندارم فعلا ولی اشتهام بیشتر شده همش گرسنم میشه .فقط کمر درد دارم گاهی و دل درد

من هیچی ندارم 🤕🤕

منم نداشتم بدن با بدن فرق داره عزیزم

سوال های مرتبط