کسی میدونه سونوم کیسه ابم چقدر مایعش؟
#بارداری #فرزندپروری

تصویر
۶ پاسخ

۱۰ سانت. نرمال ولی نزارپایینتربیاد

۱۰

نرماله عسیسممم

۱۰۴ نرمال زده

ده و نیمه
مایعات بخور پایین تر نیاد

۱۰۴میلی.نوشته که نرماله

سوال های مرتبط

مامان نگار مامان نگار هفته چهلم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان ۲ ماهگی